سرخط خبرها

۷۰ درصد معلمان از طرح رتبه بندی رضایت دارند

  • کد خبر: ۱۶۲۴۷۳
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
۷۰ درصد معلمان از طرح رتبه بندی رضایت دارند
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از رضایت نزدیک به ۷۰ درصدی متقاضیان از طرح رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: تمام هدف این بود که این طرح در ریل قرار بگیرد و تلاش می‌کنیم رتبه بندی به نحو احسن اجرا شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا احدی امروز در همایش استانی تجلیل و تکریم مقام معلم که در مجتمع آموزشی و رفاهی دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار شد، اظهار کرد: ۹۴۰ هزار نفر از معلمان درخواست رتبه بندی کرده بودند که از این تعداد ۹۳۳ هزار نفر بررسی شد.

وی با بیان اینکه در همین راستا ۵۹ میلیون سند بارگذاری و برای ۲۰ میلیون سند حکم صادر شد، افزود: حدودا ۳۱ درصد در کل کشور رضایت ندارند و نزدیک به ۷۰ درصد از رتبه بندی راضی هستند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز ۴۰ هزار نفر تعیین تکلیف نشدند، تصریح کرد: با توجه به حجم درخواست‌هایی که در رتبه بندی وجود دارد قطعا ضعف‌ها و نواقصی داریم، ولی تمام هدف این بود که این طرح در ریل قرار بگیرد و تلاش می‌کنیم رتبه بندی به نحو احسن اجرا شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: این طرح قرار بود سه ساله اجرا شود که در نهایت سه ماهه اجرا شد، زیرا می‌خواستیم زودتر به نتیجه برسیم و این کار انجام شود و به سال‌های بعد کشیده نشود.

وی با اشاره به اینکه مباحث رتبه بندی را مجدانه پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: شاید در ابتدا همه در یک سطح بودند، ولی الان استاد معلم، دانشیار معلم، استادیار معلم و... در رتبه‌های خود قرار دارند و جایگاه‌ها مشخص شده است.

احمدی بابیان اینکه اضافه کرد: اعتقاد ما بر این است معلمان از بهترین اقشار جامعه هستند و باید کاری بکنیم تا دغدغه معیشت و زندگی نداشته باشند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده، ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت نیز اظهار کرد: طبق بیان مقام معظم رهبری؛ معلمان مجاهدان صبور و سخت کوش و متعهد در همه شهر‌ها و روستا‌های کشور هستند.

وی با بیان اینکه معلمان مربی و مزکی هستند که دانش را انتقال داده و انسان‌ها را تربیت معنوی می‌کنند، افزود: شاکله وجود انسان در خانه و مدرسه شکل گرفته و بعد وارد دانشگاه و جامعه می‌شود لذا آنچه که باید در عرصه خانه و آموزش و پرورش محور اساسی باشد ساختن زیربنا‌ها به صورت متقن است تا در آینده نتیجه اثربخش آن را شاهد باشیم.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: دشمن سه محور دین، عقیده، و خانواده را در عرصه جنگ نرم نشانه گرفته و شما معلمان می‌توانید این زیربنا‌ها را حفظ کنید و هویت دینی، منطقه‌ای، بومی و انسان ایرانی را در دانش آموزان زنده کنید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->